לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

הזמנת מגשי אירוח חלבי

כמעט בכל אירוע מוגשת לאנשים שמשתתפים בו ארוחה, ואם לא ארוחה אז לפחות נשנושים כאלה ואחרים לצד שתיה. כיום לא ניתן לדמיין שמחה או אירוע ללא ארוחה לצד תוכן האירוע, ולא מעט פעמים הארוחה היא לב האירוע והדבר הכי מעניין בו. 

כי לא משנה לאיזה אירוע או מסיבה תלכו, האוכל המוגש יהיה כמעט תמיד נושא הדיבור המרכזי בו. אנשים שמגיעים לאירוע חושבים עוד לפני הגעתם על סגנון האוכל שיהיה, מדרגים את האירוע על פי האוכל שמוגש בו ולעתים אף מחליטים על גובה הצ'ק לפי רמת האוכל המצופה. אין ספק, סוג האוכל או נראותו של האוכל, יכולים להפוך כל אירוע מאירוע רגיל לאירוע מיוחד.

הזמנת מזון היא כמובן לא רק לאירועים משפחתיים – חברות רבות מזמינות כיום מזון לישיבות שלהן, לכנסים ולאירועי החברה. הזמנת אוכל לאירוע חברתי צריכה להתחשב תמיד במיקום האירוע, בכמות משתתפים באירוע – ובין היתר גם ברושם שהחברה רוצה להשאיר על המשתתפים.

באופן כללי בישראל תרבות האוכל באירועים עברה אבולוציה משמעותית עם השנים. בשנים עברו ניתן היה לראות בכל אירוע מזנונים מרכזיים שמגישים מנות חמות בתבניות הגשה לצד מנות קרות מרכזיות. חברות הקייטרינג היו מתהדרות בשפע רב, אך לא פעם הכמות לא העידה על האיכות. באירועים  גדולים או קטנים היה נהוג להגיש גם מנות אישיות שכללו מנה עיקרית לבחירה לצד תוספות. צורת הגשה זאת העדיפה את הצמצום והנראות של כל צלחת על פני השפע שלעיתים רבות לא היה צורך בו.

בשנים האחרונות צורת ההסעדה המסורתית שינתה את פניה לטובת מזנון שירות ועליו מגשי אירוח מעוצבים ומודרניים עם כריכים, קישים, סושי, ירקות ועוד.

הגשה על גבי מגשי אירוח היא חלק מהתפתחות העיצוב התעשייתי בכלל ועיצוב המזון בפרט. בשנים האחרונות שמים יותר מתמיד דגש על האסתטיקה, והאוכל מוגש באמצעות חיתוכים יצירתיים בגדלים שונים ובצורות שונות, בשילוב צבעים מגרה ובהנחת המזון על כלים שיתאימו למאורע. היום, יותר מתמיד, יש מודעות לכך שבאמצעות הגשה מעוצבת ניתן לקבל מראה טבעי ומגרה של המזון המוגש, ולהעצים את חוויית האכילה.

מגשי אירוח מהווים פתרון מצוין לכל סוגי האירועים ולכמויות משתתפים שונות. הם נותנים מענה דינמי ומודרני לאירועים שונים בתכלית, החל מישיבה צנועה ועד לאירוע רב משתתפים. מגשי אירוח לאירועים קטנים יכולים לתת פתרון לארוחה וקינוח על גבי מספר מצומצם של מגשים, וכיוון שמדובר במספר מצומצם של אנשים – עם היכרות מסוימת, כאן ניתן ללכת קצת יותר על הקצה ולהגיש מנות שלא נגיש באירוע רב משתתפים.

מגשי אירוח חלבי יכולים להכיל בתוכם ארוחה חלבית שלמה שמשלבת מאפי גבינה, כריכים, קישים, ירקות ועוד, לצד דברי מתיקה חלביים. במגשים מסוג זה יש מגוון רב של מאכלים, וכמו כן ניתן ליצור בסגנון זה מגשי אירוח מרהיבים וצבעוניים, שיהיו שונים האחד מן השני גם במראה וגם בטעם.

מגשי אירוח יכולים להיות מגשים שמותאמים לארוחה קלה, ארוחת צהרים או מגשי אירוח יוקרתיים המכוונים לאירועים מרשימים או לישיבות חשובות.

מגשי אירוח מתאימים גם כמתנה לאנשים שאנו חפצים ביקרם. מגשים אלה יכולים להתאים כמתנה לאנשים שמחלימים בביתם, ליולדות, לאנשים שנעדרים מהעבודה, למתנה לימי הולדת, למתנת תודה ועוד. ניתן לשלוח מגש מרהיב של פירות העונה או מגש של כריכים קטנים עם מגוון טעמים. גם מגש קינוחים מפנק יכול לשמח כל אדם שיקבל אותו בהפתעה, והוא נחשב לבחירה די בטוחה.

מגשי אירוח יכולים להיות פתרון מצוין גם לאירוח ביתי. צורת ההגשה הזו מאפשרת אירוח קליל ולא מחייב. אין צורך לבזבז יום שלם על קניות, בישול, עריכת שולחן ושטיפת כלים – האורחים רק רוצים ליהנות מאוכל איכותי וטעים, פחות מעניין אותם מי עמל עליו מאחורי הקלעים. 

בתהליך הזמנת מגשי אירוח הלקוחות מאפיינים את סוג האירוע, את כמות האנשים ואת העדפת סוג אוכל, ועל פי הצרכים הייחודיים של כל אחד מוצעים ללקוחות את המגשים המתאימים ביותר. עם ניסיוננו העשיר, נשמח לעזור לכם להגשים את חוויית האירוח המושלמת. בתיאבון!

דילוג לתוכן