לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

הזמנת עוגיות – הפינוק המושלם שלי

מי מאיתנו לא אוהב משהו מתוק בסוף הארוחה, נכון שאין פה יותר מדי כאלה? והאמת, לא רק בסוף הארוחה אנחנו אוהבים את המתוק שלנו, אלא גם עם הקפה, התה, או לפעמים סתם כי מתחשק. אגב, משהו מתוק בהחלט יכול להיות גם פרי, אבל בואו נודה בזה – בדרך כלל המוח שלנו יבקש קינוח "אמיתי" – עוגיות, עוגות ושאר דברי מתיקה. 

מגוון העוגיות כיום הוא רחב, שילובי הטעמים הם רבים ולא פעם גם די מפתיעים,  והם יכולים לקלוע היום פחות או יותר לטעמו של כל אדם. העוגיות מגיעות במגוון רחב של טעמים, צורות וסוגים, הן יכולות להיות חלביות, פרווה, כשרות, עשויות מבצק בלבד או משולבות בחומרים נוספים המעשירים את טעמן. יתרון נוסף של עוגיות הוא שהן יכולות להתאים לכל אירוע, לצד קינוחים אחרים או כקינוח שעומד בפני עצמו.

עוגיות מתנה – שבירת הקרח האולטימטיבית

עוגיות איכותיות באריזה דקורטיבית ייחודית תמיד יכולות להיות מתנה נפלאה לקרובים שלנו, וכמובן שאין מחווה טובה מקופסת עוגיות מפתיעה כדי לשבור את הקרח עם שכן חדש או עם קולגה טרי בעבודה. עוגיות אלפחורס רכות במילוי ריבת חלב ובציפוי קוקוס, עוגיות בראוניז נימוחות ומפנקות, עוגיות נוגטין העשויות ממרנג אגוזים וקרם נוגט, ועוגיות הריבה הכפולות והקלאסיות, שאהובות כמעט בכל בית.

כמובן שבכל הסניפים של SHEMO ניתן למצוא גם מארז המקרונים המפורסם שלנו – מארז של 12 מקרונים צבעוניים ומהממים במגוון של טעמים עשירים, שהחיסרון היחיד שלהם הוא שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול אותם.

עוגיות בכל הצורות והטעמים – עולם חדש של קולינריה 

מארז עוגיות למשלוח יכול להיות המתנה המושלמת, כיוון שעוגיות יכולות להחליף ביס של עוגה מתוקה או לשמש כתוספת שמשלימה באופן מדויק את חוויית המשקה החם שלנו. 

עוגיות טריות, עוגיות קטנות או גדולות, עגולות, מרובעות או מעוינות (כן, יש דבר כזה, ואפילו בכמה טעמים, וממש לא כדאי לכם לפספס), עוגיות ממולאות או מצופות, עשויות שוקולד או ממולאות בריבה – כל אחד יכול למצוא את שהוא אוהב בעולם העשיר והמופלא של העוגיות בקולינריה המודרנית. 

העוגיות המפורסמות של SHEMO נאפות בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר שיכול להיות, הן מכילות את חומרי הגלם האיכותיים והיוקרתיים ביותר, והן מציעות פרשנות מודרנית ומתוחכמת למתכונים הקלאסיים של העולם. את העוגיות המובחרות שמוכנות מדי יום בקונדיטוריה ניתן לרכוש בתוך מארזי עוגיות והן יכולות להיות מתנה נהדרת לאירוח, מסיבה, ביקור חולים או לכל אירוע אחר.

היום ניתן להפתיע עם משלוחי עוגיות בצורה קלה יותר מתמיד, ניתן להיכנס לחנויות ולבחור מארז עוגיות מהמבחר העצום שיש בהן, או לבצע הזמנת עוגיות מהאתר בלחיצת כפתור קטנה – אין ספק, עולם הטעמים העשיר של עוגיות SHEMO קרוב אליכם היום יותר מתמיד. 

אז אם אתם רוצים לפנק את בני המשפחה שלכם בסיום הארוחה, להגיש בגאווה עוגיות מושלמות בצלחת הכי חגיגית שלכם כשמגיעים האורחים, ליהנות ליד הקפה או התה מהפסקה קטנה ומתוקה באמצע היום, או סתם לשבת עם חבר  לקפה של אחר הצהריים עם צלחת של עוגיות טריות ליד, אתם מוזמנים לגלוש בין מגוון העוגיות העצום של SHEMO, באחד מהסניפים או דווקא כאן באתר, ולמצוא את העוגיות שמתאימות בדיוק לכם. מה שבטוח זה שבכל רגע של היום, העוגיות הטריות והאיכותיות שלנו יתנו לכם את פסק הזמן המושלם מתלאות היום. 

עוגיות SHEMO – הפתרון המושלם לאירוח 

כשזה נוגע לאירוח, תמיד מומלץ להגיש מגשי עוגיות משולבים. כלומר, לא להיתפס על סוג אחד של עוגיות, וכשבוחרים את הסוגים יש להשתדל שלא יהיו דומים יתר על המידה האחד לשני (עוגיית שוקולד עם עוגיית שוקולד וכו'). לאחר שתבחרו מספר סוגים שונים של עוגיות מהמבחר העצום של SHEMO בסניפים ובאתר, הגישו אותן בכלים היפים ביותר שיש לכם במטבח (תמיד חשוב לכבד את האורחים שלנו במידת האפשר), סדרו אותן על הכלים בצורה נעימה לעין וזהו – כעת נותר לכם רק ליהנות ממחמאות האורחים, והאמינו לנו – הן יגיעו.

דילוג לתוכן