לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

כיבוד לישיבות – לא מה שחשבתם

בכל חברה בישראל יש לא מעט ישיבות, ומי מכם שנמצא במהלך היום במשרד יודע שבדרך כלל הן מתפרשות על פני כמה שעות. לצד העניינים השוטפים, לרוב מוגשים על השולחן נשנושים שונים. בדיחות רבות סופרו על הבורקסים שמונחים במרכז השולחן, או על עוגיות שנשארו מישיבה קודמת, אבל היום אנחנו נמצאים בזמנים אחרים. 

הישיבות לרוב מתארכות וכוללות סיעור מוחות, פרזנטציות ודיונים ארוכים, לעתים לתוך הלילה, וברגעים כאלה, אוכל יכול להעניק תחושת אנרגיה ולסייע ביצירת חיבורים וקשרים אישיים.

לרוב החברות אמונות על הזמנת מגשי כיבוד לישיבות אך לעיתים חברי הצוות מקיימים תורנות ביניהם ומביאים בעצמם את הכיבוד לישיבה. המחשבה על מה להביא או איזה כיבוד יספיק או ירצה את המשתתפים, עלולה לגרום להוצאה גדולה או לכיבוד שאינו מספק או מתאים עבור כמות המשתתפים. רוצים להרשים את כולם מבלי להתאמץ? הזמינו מגש אירוח צבעוני, טרי וטעים, שייצור חוויה בלתי נשכחת של ריחות וטעמים.

בין אם החברה מזמינה או המשתתפים מביאים, על הנוכחים בישיבה להישאר מרוכזים וערניים, ולכן כדאי לדאוג לאוכל טוב ולא כבד מדי, ולשתייה קרה וחמה, כדי להשאיר את המשתתפים בישיבה מרוצים וערניים לכל אורכה.

כיבוד לישיבה יכול להיות כיבוד קליל ומותאם לישיבות קטנות, כיבוד לישיבת צוות או כיבוד לישיבות מרובות משתתפים. הכיבוד יכול להכיל מאפים מלוחים, כריכים, מיני קישים, ירקות, עוגיות מלוחות ומתוקות וקינוחים. הכיבוד יכול להיות ארוחה בפני עצמה, מתאבנים או אפילו קינוח לאחר הארוחה.

ניתן למלא את מגשי האירוח בדברים בהתאם למה שהמשתתפים אוהבים – אם הם בעניין של כריכים, ניתן לשלב מגוון של כריכים, כאשר לצד הכריכים ניתן להגיש קישים אישיים, ירקות ומאפים. אם הם בעניין של מתוקים, ניתן לבחור מגש קינוחים מגוון עם טעמים שונים ומגוונים.

מגשי כיבוד מעוצבים, טעימים וטריים הופכים ישיבות לחוויה קולינרית, מקרבים בין האנשים ומוסיפים טעם וריח לענייני העבודה השוטפים. 

מה היתרונות בהזמנת כיבוד לישיבות צוות או הזמנת כיבוד למשרד?

  • מגשי אירוח לישיבות כוללים מאכלים שונים עם טעמים מגוונים ומזון שלא צריך לערוך שולחן במיוחד עבורו.  
  • טריות ואיכות – מגשי האירוח מגיעים בסמוך לישיבה – טריים, מעוצבים ועשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר.
  • ארוחת צוהריים משותפת – ניתן לבצע הזמנת כיבוד למשרד כארוחת צוהריים משותפת בישיבה או בעת הפסקת צוהריים, דבר הגורם לקירוב בין העובדים. 
  • חסכון בזמן – בעבר היינו רצים ממקום למקום, שולחים מישהו לקנות או אוספים בדרך לעבודה קינוחים מקונדיטוריה מסוימת, מאפים ממאפייה ושתיה מהמכולת הקרובה. ההערכות והתארגנות גזלו מאיתנו זמן יקר ולעיתים גם מיותר מעובד אחד. מגשי אירוח הם פתרון אידיאלי שימנע בזבוז זמן ואף יגביר את שביעות הרצון בקרב העובדים. 
  • שביעות רצון משתתפי הישיבות – בשנים האחרונות יש יותר דגש על נראות ואסתטיקה. אנחנו אוכלים עם העיניים ומסיקים מסקנות לגבי האוכל עוד לפני שאנו טועמים אותו. מגשי אירוח לישיבות מסודרים בצורה אסתטית ומזמינה, וירשימו גם את הפודיז שרואים בעצמם את מבקרי האוכל הקשוחים ביותר.  
  • כיבוד לישיבות יכול להכיל נשנוש קל, ארוחה או כריכים לישיבות. הזמנת כיבוד לישיבות צריכה לקחת בחשבון את כמות המשתתפים, את שעת הישיבה, את אורך הישיבה וגם האם תינתן הפסקה בזמן הישיבה לארוחה או שהציפייה היא שמשתתפי הישיבה יאכלו תוך כדי. מגשי כיבוד לישיבות יכולים להכיל מזון שניתן לאכול הישר מהמגש או מזון שיש להעביר לצלחת אישית.

מעבר לישיבות צוות בחברה, חברות רבות נוהגות לקיים happy hour בחברה באחד מימי השבוע. מטרת ה-happy hour  היא לפנק את העובדים, להשקיע בהם ולתרום להגברת שביעות הרצון שלהם. הזמנת כיבוד למשרד לפעילות מסוג זה, תסייע בטווח הארוך לשימור האנרגיה והמוטיבציה של העובדים. 

אנו נשמח לסייע לכם בהזמנת כיבוד מתאים ומכבד לישיבות צוות, לפעילות במקום העבודה או לישיבות עסקיות. יחד איתכם, ובהתאם לתקציב כמובן, נרכיב את מגשי האירוח המתאימים ביותר עבורכם. 

דילוג לתוכן