לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

מגשי אירוח כשר – להפוך את האירוע לבלתי נשכח

הנה הגיע הרגע שלנו לחגוג או להיפגש, וכידוע, שום חגיגה אינה מושלמת בלי ארוחה טובה. האוכל הוא בהחלט חלק מאוד חשוב באירוח, ויש לבחור אותו בקפידה ובתשומת לב רבה. האוכל ממלא תפקיד חשוב במהלך האירוע, והוא יישאר חלק משמעותי גם לאחר סיומו, כשהאורחים ידונו ביניהם בדברים החשובים באמת.

מגשי אירוח הם מגשי אוכל עם מנות קטנות ואישיות, לרוב המנות האלה מגיעות בצורה של "פינגר פוד", דבר שהפך בעת האחרונה פופולרי יותר מתמיד. 

מגשים אלה מכילים מאכלים אישיים קטנים שנוח לאכול אותם בעמידה, תוך כדי שיחה במרכז החדר או ליד שולחן הבר. מגשי אירוח עם מאכלים מגוונים המייצגים עולמות קולינריים שונים הם דרך מושלמת לארח ולהתאים את המנות לטעמם של סועדים רבים ככל האפשר. מגשי אירוח מתאימים לאירוע משפחתי, לאירוע עסקי, למפגשי חברים, למסיבות סיום ואף לישיבות צוות. מגשי אירוח מעוצבים מזמינים את הסועד לטעום יותר מהמגוון אשר מוצע לו, ומשדרגים עבורו את חוויית האכילה בצורה משמעותית.

ארוחה חלבית בהחלט יכולה להיות ארוחה עיקרית, כאשר יותר ויותר אנשים מתחילים להבין את זה היום. מגוון המנות החלביות יכול להרכיב סעודה שלמה, כאשר מגשי אירוח חלביים כשרים יכולים להיות חלק ממנה או להרכיב את כולה.

מגשי אירוח חלביים יתנו מענה לקהל רחב ולסוגים שונים של ציבור: אנשים שבוחרים בתזונה צמחונית מטעמים אידיאולוגיים או בריאותיים, אנשים שמקפדים על כשרות, בין אם הם חילונים, מסורתיים או דתיים, ועוד. הרכב הסועדים יכול להיות הומוגני או הטרוגני, והזמנה של מגשי אירוח כשר יכולה להתאים לכולם. 

לחברות רבות, ואף באירועים משפחתיים רבים, חשוב שהאוכל המוגש יהיה כשר. מגשי אירוח חלבי כשר הם דרך מצוינת לספק אוכל כשר ברמה גבוהה, אוכל שהוא מגוון, מיוחד, טעים וצבעוני.

מגשי אירוח חלבי מכילים מזונות קלים לעיכול ומשביעים, אשר מאפשרים למשתתפי האירוע להרגיש נינוחים, חיוניים וקלילים גם לאחר ארוחה מלאה.

מגשי האירוח מכילים לרוב קישים, כריכים, טורטיות, סוגי מאפים שונים, ירקות ועוד, כאשר השילוב הייחודי נעשה בהתאם להזמנת הלקוח, סגנון האירוע ואופי הסועדים.

מדוע כדאי לבחור במגשי אירוח חלבי כשר?

  • מגשי אירוח הופכים כל אירוח לקל הרבה יותר. הזמנת מגשי אירוח פותרת את הצורך בהכנות מקדימות, בניקיונות, קניות ובישולים שהופכים לנו את כל המטבח. המגשים יגיעו אליכם ארוזים ומוכנים להגשה, כשכל שיהיה מוטל עליכם זה לדאוג ליצור את אווירת הרקע הנכונה, וכמובן – לדעת לספוג היטב את המחמאות.  
  • המנות שלנו עשויות מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר תמיד  טריים ותמיד כשרים. אנו נדאג להביא אליכם את המגשים בסמוך לאירוע, בתזמון שייתן לאורחים שלכם את התחושה שהמגש הגיע מהמטבח שבחדר ליד.
  • יתרון נוסף של מגשי אירוח חלבי כשר זה הקינוח הכשר. פה אין צורך לחשוב על פשרה של קינוחי פרווה שלאף אחד לא בא עליהם באמת, כשהארוחה היא חלבית וכשרה – כל הקינוחים עומדים על הפרק.
  • האוכל החלבי הכשר מתאים לכולם, וניתן תמיד לבחור בין אוכל קר לאוכל חם. 
  • מגשי אירוח מתאימים גם לשולחן האוכל וגם להגשה מרכזית (בופה). הם יכולים להתאים לאירוע בו יושבים סביב שולחנות, או לאירוע שבו דווקא מסתובבים בין האנשים.
  • שילוב של מנות צמחוניות וחלביות ממטבחים שונים, סגנונות שונים, ועם  נגיעות עדתיות, לצד מנות שהן פשוט ישראליות, מ-א' ועד ת'. 
  • בישראל יש שפע של ירקות, פירות וחומרי גלם מעולים, וניתן להרכיב מספר גדול של מנות מיוחדות ממיטב התוצרת הישראלית.

האווירה בכל אירוע היא חשובה מאוד, ומגשי האירוח שלנו יכולים לתרום רבות לאווירה מצוינת. מגשי אירוח חלביים מאפשרים שילוב מרתק של טעמים קולינריים, ויכול להפוך את האירוע שלכם לכזה שלא יישכח. 

אנו מספקים מגשי אירוח חלבי כשר במרכז ובצפון הארץ. ניתן לבצע הזמנות באחד מהסניפים שלנו או באתר, ואנו נתאים עבורכם את השילוב הטוב ביותר, שיענה בדיוק על הצרכים הייחודיים שלכם.

דילוג לתוכן