לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

עוגות בהזמנה אישית – הפינוק האמיתי שלי

החיים שלנו מלאים באירועים, חגיגות, מסיבות וטקסים לרוב, ובהחלט טוב שכך. מה שעוד משמח, הוא שרוב אותם אירועים הולכים טוב עם עוגה.

כמובן גם שהחגיגה המרכזית והסמלית ביותר שאנחנו חוגגים בכל גיל, היא יום ההולדת הפרטי שלנו. חגיגת יום הולדת היא כידוע הזדמנות מצוינת להיפגש עם כל האנשים היקרים לנו, וכמובן שאנחנו לא נעשה זאת בלי עוגה חגיגית, כי כפי שכבר ידוע לכל ילד – אין היום חגיגה בלעדיה. באירועים שחשובים עבורנו, כמו ימי הולדת כאמור, מומלץ לחגוג גם עם מגוון מפתה של מתוקים, לצד הגשת העוגה היותר מסורתית, זאת על מנת לתת לאירוע ארומה מעט יותר מודרנית ומתוחכמת.  

כיום ניתן לחפש מתכון לעוגה במספר רב של אתרים באינטרנט, לרכוש את המוצרים הנדרשים ולאפות את העוגה בצורה קלה, אולי אפילו יותר מתמיד, אבל אם חפצה נפשנו בעוגה נהדרת שבאמת תהמם את האורחים שלנו בטעמיה ובעיצובה, תמיד עדיף לעשות זאת באמצעות הזמנת עוגות מקונדיטוריה מקצועית, מה שיבטיח לנו עוגה מעולה ומדויקת וגם הרבה יותר זמן פנוי עבור כל ההכנות האחרות. וכאלה כידוע לא חסרות.

עוגות יום הולדת- ליהנות מהמחמאות מבלי להתאמץ

עוגות יום הולדת הן תמיד המרכז של המסיבה. הן יכולות להיות עוגות פשוטות למדי, עוגות מורכבות, עוגות מיוחדות או עוגות אשר מעוצבות באופן מרהיב במיוחד, אבל כמעט תמיד הן יהיו נושא השיחה המעניין ביותר באירוע. אין ספק, עוגה מיוחדת יכולה להפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד, ותוכל להשאיר לאורחים זיכרון קטן ומתוק מהאירוע שעליו עמלתם רבות. 

הזמנת עוגה ליום הולדת מבטיחה לכם קבלת עוגה מקצועית ומרשימה, ומשחררת כאמור את בעל השמחה או את החוגגים באירוע מלהכין את העוגה בעצמם. תהליך ההזמנה ברשת אורך בסך הכול מספר דקות, כך שבמקום לפנות זמן מיוחד לאפייה במסגרת לוח הזמנים העמוס ממילא שלכם, וגם מבלי לעשות מספר ניסיונות עד שתצא לכם בצורה מדויקת העוגה שעליה חלמתם, תוכלו להיכנס לאתר שלנו, שם תוכלו למצוא מבחר עצום של עוגות, להתרשם מהמגוון הרחב, לבחור את העוגה שהכי מתאימה לאירוע שלכם ופשוט ללחוץ על כפתור ההזמנה. למה להתאמץ יותר מדי? 

כיום יש אנשים רבים שנוהגים להזמין עוגות מיוחדות לאירועים שלהם, כולל עוגות בהזמנה אישית לאירועים ייחודיים, לרבות עוגות אישיות ליום הולדת או להולדת הבן או הבת. עוגות אלה כוללות מרכיבים שונים על פי רצונו וטעמו הייחודי של הלקוח, ולעיתים גם כיתוב שם או ברכה עם אמירה אישית על העוגה.

כיום קיימות בכל קונדיטוריה עוגות רבות שיכולות להתאים לכל מטרה שעליה רק תוכלו לחשוב. וזה לא בהכרח חייב להיות אירוע רב חשיבות – מי מאיתנו לא נהנה למשל מפינוק מתוק וקטן בסיום הארוחה? אז אם אתם רוצים לפנק את עצמכם עם קינוח מתוק או עם עוגה טרייה, טעימה ומושחתת, ואין לכם את הזמן או את הכישורים לאפות בצורה שבה הייתם רוצים, תמיד תוכלו להזמין אחת ממגוון העוגות המפורסמות שלנו, וגם מאלה שכרגע הן עדיין קצת פחות מפורסמות, אבל בטוח שלא פחות איכותיות. אתם תוכלו להזמין משלוח של עוגות מוס למשל, של עוגות שמרים קלאסיות, עוגות בחושות, עוגות גבינה וכמובן – של עוגות השוקולד המושחתות והאהובות על רבים כל כך מאיתנו. 

הזמנת עוגה כהפתעה עבור חבר קרוב, קרוב משפחה או חבר לעבודה, תוכל להפוך את היום שלו ליום מיוחד. תשומת הלב והקדשת המחשבה והזמן שלכם עבורו, הן דבר שיכול כשלעצמו לשמח כל אדם. 

כיום ניתן לבצע אצלנו באתר הזמנת עוגות אונליין במהירות וללא כל בעיה, וניתן גם לבקר באחד מהסניפים הרבים שלנו שמפוזרים בכל רחבי הארץ, ושם לבחור עוגה משלל מארזי עוגות היוקרתיים שקיימים פיזית בקונדיטוריה. קונדיטוריה SHEMO עשתה את שמה הטוב בעזרת איכות מקצועית בלתי מתפשרת ותשומת לב ייחודית לרצונו של כל לקוח ולקוח. נשמח לעמוד גם לרשותכם.  

דילוג לתוכן