לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

עוגות שמרים מומלצות ובלתי נשכחות

עוגות שמרים ריחניות הן זיכרון ילדות שבהחלט קשה לשכוח. ריח עוגות השמרים שממלא את הבית ואף את הרחוב מחמם את הלב שלנו ומעלה זיכרונות נוסטלגיים מימים שאינם עוד. אבל נחשו מה? עוגות השמרים עדיין כאן, והן אפילו טעימות יותר מתמיד! כן, אין דבר טעים יותר מעוגת שמרים טובה שמחממת לנו את הלב, כי עוגות שמרים הן ללא ספק הסמל הגדול ביותר של  עוגות הבית בישראל.

בבתים רבים ניתן למצוא גם היום עוגת שמרים לשבת עוגה שמציינת את סוף שבוע העבודה ואת תחילת האווירה המשפחתית הביתית והנעימה, וכשהעוגה טובה כולם מסביב מרגישים טוב. 

עוגת שמרים היא גם מתנה נפלאה שתעורר חיוכים ושמחה אצל כל מי שיקבל אותה. משלוח של עוגת שמרים לקרובים לנו, לימי הולדת או לכל מסיבה, הוא פתרון מעולה כמתנה, או כתוספת אליה. כשאנו מוזמנים לארוחה וצריכים להביא קינוח, מוטב שנביא איתנו עוגת שמרים – כי עוגת שמרים לא צריכה קירור וקל לטלטל אותה ממקום למקום מבלי לפגום כלל בצורתה, ובואו נודה בזה – כולם אוהבים את העוגה הזו, שהסוד האמיתי שלה טמון בפשטותה. 

אז הטעם של עוגות השמרים אולי יכול להתאים לכל אחד, אבל אפיית עוגות שמרים היא דבר שונה מהיסוד – כאן מדובר במשימה לא פשוטה כלל, ובוודאי לא כזו שמתאימה לכל אחד, ולכן מומלץ לקנות עוגת שמרים איכותית מקונדיטוריה מקצועית, ולא לעשות בבית יותר מדי ניסיונות מלכלכים.

עוגת שמרים היא למעשה עוגה שלתערובת הבצק שלה מוסיפים שמרים יבשים או טריים, ואז מניחים לבצק לתפוח. כדי שהבצק יתפח יש להשאיר אותו מכוסה במקום חמים, ובנוסף יש ללוש את הבצק על מנת שיהיה אלסטי ככל האפשר. עבודת ההתפחה והלישה חשובות מאוד עבור אפייה של בצק שמרים, ועבור אפיית עוגת שמרים טובה ואיכותית.

הכנת עוגת שמרים היא פרויקט מורכב שכולל עבודה של שעות רבות במטבח, החל מהכנת הבצק, ההתפחה, הכנת המלית, הקיפולים, הקליעות ושאר הצורות המיוחדות, כאשר בכל התהליך ישנן מספר הפסקות המדודות בזמן. חשוב מאוד להקפיד לפזר את המלית בצורה אחידה על מנת ליצור אחידות וכדי להימנע מחלקים שנותרים ללא מילוי כלל. כיום ניתן למצוא מספר רב של מתכונים בספרי בישול וברחבי הרשת, אך תמיד עדיף להתפנק ולהזמין עוגת שמרים מוצלחת ולהשאיר את התהליך המורכב לאנשי המקצוע שיכינו עוגות שמרים מיוחדות במיוחד עבורכם.

נהוג לחשוב שעוגות שמרים אינן מתאימות כקינוח חגיגי לאירועים. אנשים נוטים לחשוב שעוגות שמרים הן יבשות ולא מרשימות במיוחד, כמו עוגות המוס והקרם הצבעוניות, אך זה ממש לא נכון. עוגות שמרים מומלצות מאוד כקינוח, גם באירועים חגיגיים, ותמיד הן סוחטות את מירב המחמאות. עוגות השמרים שלנו הן פתרון מוצלח לאירועים רבים, ותמיד יכולות להיות פתרון מעולה כקינוח פרווה, במקרים שבהם נדרש קינוח כזה. 

בעוגות שמרים טובים מסתתרים הרבה ידע ואימונים, שמביאים לעבודה יסודית ומדויקת. עוגות שמרים יכולות להיות רכות או קראנצ'יות, עם טעמים שונים ובמילויים מפתיעים. הן מאופיינות במרקם שיכול להתאים מאוד לאחר ארוחה כבדה, ובמיוחד הן יעילות לצידם של המשקאות החמים.

אחת מעוגות הבית המפורסמות שלנו היא עוגת שמרים שוקולד, או בשמה המוכר – עוגת קראנץ'. עוגה זאת היא העוגה המזוהה ביותר בישראל עם בית, ואנשים רבים מזכירים אותה כעוגה שגדלו עליה יותר מכל האחרות. מדובר בעוגת שמרים נימוחה ומתוקה להפליא, בעלת מילוי של שוקולד. הבצק של עוגת הקראנץ' מקופל פעמים רבות, והיא אינה קלועה כחלה אלא מורכבת מחיתוכים של בצק עם מילוי, שעליו מורחים זיגוג של סירופ סוכר קר לאחר האפייה.

לצד עוגות הקראנץ' המסורתיות תוכלו למצוא אצלנו גם עוגות גבינה עם צימוקים, ואף עוגות שמרים גבינה ללא סוכר, כל זאת לצד מבחר רחב של עוגות שמרים טעימות וריחניות עם מגוון מילויים מפתיעים. בתיאבון!

דילוג לתוכן