לקוחות יקרים, משלוחים דרך אפליקציית wolt בלבד, איסוף עצמי - הזמנות טלפוניות.

קינוחים ללא תוספת סוכר – לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

כמה פעמים קרה לכם שעברתם ליד דוכן עוגות ואמרתם לעצמכם שזה פשוט לא בשבילכם? שבכל הדברים הנפלאים האלה יש הרבה יותר מדי סוכר? 

אז נכון, רוב העוגות המרהיבות והעוגיות הנוצצות שמעוררות את חוש הטעם (והמצפון) הן אכן עמוסות בסוכר, אבל כיום לא מעט מהן הן ללא תוספת סוכר. כן, אנשים רבים נמנעים מקינוחים מטעמי בריאות, וכלל לא מודעים למגוון הרחב של קינוחים ללא תוספת סוכר שהם יכולים לאכול מבלי לפגוע בבריאותם.

בכל רחבי העולם אנשים מחזיקים לעתים קרובות מדי בדעה קדומה נגד עוגה בלי סוכר. אנשים רבים טועים לחשוב שקינוחים ללא תוספת סוכר לא דומים בטעמם לקינוחים רגילים. הסיבה העיקרית לדעה קדומה זו היא שרוב האנשים שמחזיקים בה פשוט לא מודעים להתפתחות האדירה שחלה בתחום זה בשנים האחרונות, והם חושבים שהקינוחים ללא תוספת סוכר שיש היום בשוק דומים במשהו לעוגה ללא סוכר שהם קנו בסופר לפני כך וכך שנים. אז זהו, שלא.

אנשים נוטים גם לחשוב שהיעדר סוכר בקינוחים בהכרח פוגם בטעמם, כיום יש הרבה תחליפי הסוכר שלא מותירים טעם לוואי. ובכן, יש לנו חדשות נפלאות עבור אותם אנשים – עוגות וגם עוגיות ללא תוספת סוכר טעימות כיום לא פחות מעוגיות עם סוכר, והן גם הרבה יותר בריאות! 

צמצום הצריכה היומית של סוכר הוא רלוונטי היום כמעט לכולם. סוכר או מוצרים המכילים רמות גבוהות של סוכר הם לעתים קרובות בעל ערך קלורי גבוה, ועלולים לגרום לבעיות בריאותיות שונות כמו סוכרת, בעיות לב והשמנת יתר. יש צורך שכל אדם יאמץ לעצמו תזונה דלה בסוכר ודרכים שבהן הוא או היא יכולים להימנע מלהשמין ועקב כך לחלות במחלות מסכנות חיים. בשנים האחרונות המודעות לתזונה בריאה היא גבוהה מאוד, ובהתאם ניתן כיום למצוא תחליפים רבים בתחום של האפייה דלת הסוכר. 

בשנים האחרונות אנשים פיתחו מודעות לספורט ותזונה בריאה והחלו לצרוך מזון בריא ולשלב בתזונה היומיומית שלהם מזונות עתירי סיבים תזונתיים ללא קשר למחלות אלא מתוך מודעות לשמר את מצבם הרפואי ולדאוג לגופם. הצריכה היומית מחושבת במזון ובקינוחים. אנשים מעדיפים עוגיות ללא תוספת סוכר ללא קשר לעודף משקל או לבעיה בריאותית.

אחת מהמחלות שנדרשת להן הקפדה משמעותית במיוחד בתזונה, היא הסוכרת. עבור חולי הסוכרת צריכת המזון אינה פשוטה כלל, ועליהם לשמור על איזון יום יומי. מזון מותאם לסוכרתיים מסייע לשמור על איזון רמת הסוכר בדם ועל תזונה נכונה. כמעט בכל מזון יש כמויות סוכר גבוהות, דבר המקשה מאוד על ההקפדה. יצירת מגוון של עוגות, קינוחים ועוגיות ללא תוספת סוכר מאפשר לסוכרתיים ולאנשים שצריכים או רוצים להימנע מסוכר, שלא לוותר על עולם הקינוחים. כך אנשים יכולים לאכול עוגת פירות, עוגת קרם, עוגיות בריאות ללא תוספת סוכר וכל זאת מבלי לסכן את בריאותם.

אז ברוכים הבאים לעולם שלם של עוגיות ללא תוספת סוכר, קינוחים ללא תוספת סוכר ואף עוגיות ללא סוכר וקמח שיעוררו את בלוטות הטעם שלכם דרך הצבעים, הריחות והטעמים הקסומים.

המסע שלנו מתחיל בעוגיות ללא תוספת סוכר, עוגיות שקדים, עוגיות קוואקר, עוגיות חלבה, עוגיות עם פיסטוקים או עוגיות מקלונים לטבילה בתוך התה החם. כל אחד ואחת יכול למצוא את העוגיות המתאימות לו מתוך מגוון העוגיות העצום הזה, וליהנות מחוויית קינוחים מודרנית.  

ולא מדובר פה רק על עוגיות, גם עוגות – עוגות גבינה אפויה או עוגות גבינה שמרים לצד עוגות פרג, עוגות שמרים עם קינמון, עוגות שמרים עם שקדים ושטרודל תפוחים – כולן שותפות לחגיגת הטעמים המופלאה. המבחר הוא רב, ומותאם למגוון הטעמים השונים של קהל חובבי העוגות וכל הטוב הזה, כאמור, ללא תוספת סוכר! 

אנו מזמינים אתכם לחוות את המגוון העשיר של הקינוחים ללא תוספת סוכר מבית "קונדיטוריית שמו", ומבטיחים לכם הפתעות קולינריות ממיסות, לצד הנעה לשמירה על אורח חיים בריא.

דילוג לתוכן